Kariera

  • Ambiens czołowa polska firma działająca w zakresie doradztwa środowiskowego poszukuje do swojego Zespołu – Board Assistant (Asystent/ka Zarządu).


    Aplikuj, jeśli chcesz razem z nami wspierać transformację krajowej energetyki w obliczu globalnych wyzwań i brać udział w tworzeniu najlepszych branżowych praktyk.

    Nr Ref.: 5/BA/S/2020

    Miejsce pracy:

    Warszawa - biuro Ambiens

    Forma zatrudnienia:

    Umowa o pracę

    Opis stanowiska:

    Wsparcie administracyjne i operacyjne bieżącej pracy Zarządu - Pauliny Potyry Kaczerowskiej i Michała Kaczerowskiego, właścicieli Ambiens oraz samodzielne kreowanie i realizowanie własnych inicjatyw. 

    Zakres obowiązków:
    • Bieżące wsparcie działań Zarządu 
    • Współpraca z kancelarią podatkową / kadrową / prawną 
    • Koordynowanie obiegu dokumentów i informacji
    • Redagowanie korespondencji wychodzącej
    • Wsparcie procesu ofertowania
    • Obsługa ogólnego numeru telefonu firmowego oraz maila kontaktowego Ambiens 
    • Wsparcie w zarządzaniu kalendarzem Zarządu
    • Organizacja spotkań oraz podróży służbowych Zarządu
    • Wsparcie działań z zakresu marketingu i PR
    • Dbałość o estetykę oraz sprawne funkcjonowanie biura (zaopatrzenie w mat. biurowe)
    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe (min. I stopnia, preferowane kierunki: administracja, psychologia, filologia, socjologia, zarządzanie)
    • Język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie
    • Praktyczna umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
    • Wysoka kultura osobista, umiejętność budowania i rozwijania pozytywnych relacji, ogólna znajomość savoir-vivre w biznesie
    • Samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy własnej, orientacja na cel, entuzjazm w działaniu
    Mile widziane:
    • Prawo jazdy kat. B
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Zainteresowania zgodne z profilem działalności Ambiens (OZE, zrównoważony rozwój, zmiany klimatu, ochrona środowiska, itp.)
    Oferujemy:
    • Zatrudnienie w renomowanej firmie zorientowanej na środowiskową i społeczną odpowiedzialność
    • Przyjazne środowisko pracy w zmotywowanym zespole 
    • Home Office, elastyczne godziny pracy 
    • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
    • Pracę na rzecz czołowych deweloperów i inwestorów branży OZE
    • Pracę przy największych projektach OZE w Polsce
    • Możliwość rozwoju i awansu
    • Perspektywę długoterminowej pracy 
    Aplikacja:

    Zainteresowanych zapraszamy do wysłania CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@ambiens.pl. Prosimy o podanie w temacie numeru referencyjnego: 5/BA/S/2020

    Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

    Termin ważności oferty:

    Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia: 31.09.2020

    Nota prawna:

    Do wysyłanych dokumentów prosimy o dołączenie klauzuli o następującej treści: 

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AMBIENS Sp.  z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."



 
Newsletter